Post af Zach Dawson den Feb 25, 2015 8:42:04 GMT 1
Er du en af de mange der går du rundt og tænker, jeg mangler relationer!
Så har jeg den hel rette løsning, ikke nok med jeg har en masse andre karakter på siden, som du også gerne må skrive og høre om relationer, så har jeg firlinger !
Ja, du hørte rigtig, firlinger !
Kan du forstille dig hvor meget sjovt man kan have med det?
Lidt om firlingerne:
Zach Dawson
Zach er en stille og rolig fyr, som går meget op i skolen. Han kan godt lide at lære nye ting, og er derfor også meget tit på biblioteket, for at sidde og læse eller lave lektier.
Malcom Dawson
Malcom er en rolig fyr, som går op i hvad der sker rundt omkring på skolen, hvilket også er grunden til at han valgte at blive en del af elevrådet, da han vil være med til at gøre skolen så god som muligt.
Ike Dawson
Ike er en fyr med krudt i. Han elsker at spille quidditch, være sammen med andre folk, lave skæg og ballade, og fortælle jokes. Hans skole arbejde er ikke det bedste, så det tit han søgere hjælp hos sine brødre, for det meste Zach eller Malcom.
Damen Dawson
Damen er en udadvendt fyr, som elsker at møde nye folk, og hjælpe dem med de nu har brug for hjælp til, hvilket gøre, at vejlederjobbet passer helt perfekt til ham. Selvom han er udadvent og elsker at være sammen med andre folk, nyder han også de mere stille stunder i opholdstuen eller på biblioteket.
Venner:
Pranks med at man er den anden firling, eller noget i den stil
@alexandra - Barndoms ven
Romantik:
Drama! Drama! Når kæresten eller flirten ikke kan kende forskel, og er sammen med den forkerte !
Macey Rowe - Zachs kæreste siden år 104
Fjender:
Forstil dig at du kommer til at gøre den forkerte fortræd, og dermed få flere fjender
-
Familie:
Kunne det ikke være lidt fedt, at være i familie med firlinger?
-
Eller skriv hvis du har noget helt andet i tankerne som relation !
Du kan se lidt om firlingerne her: Zach, Malcom, Ike, Damen.
Og se stamtræet her
Dette er lavet af personen bag: Raysal Andrew Fox, Prof. Judas Andrew Fox, Hua Wilum, Delaine Mordecai Fox & Cloe Tiana Agnes Jones
Og self. alle firlingerne